ווים מעיל יצירתי של מעיל יציר
משופץ

ווים מעיל יצירתי של מעיל יציר

ILS 2.33

במחסן.

אמנות ברזל נבחרת, יציבה ועמידה ווים מחלקת הם לא רק מעשיים אלא גם יפים. מלוטש להיות עגול וחלק כדי להימנע מפריטים לשריטה. עיצוב חור נוח נוח לתלייה ולתיקון על הקיר. הקווים חלקים, והצורה חכמה. הקווים חלקים והצורה חכמה. ווים דקורטיביים הם לא רק מעשיים אלא גם יפים. אתה יכול לאחסן חפצים תלויים, לחסוך יותר מקום ולשמור על חייך. אתה יכול לאחסן חפצים תלויים, לחסוך יותר מקום ולשמור על חייך. אמנות ברזל נבחרת, יציבה ועמידה. עיצוב חור תלוי נוח לתלייה ולתקן על הקיר. ווים דקורטיביים הם לא רק מעשיים אלא גם יפים. מלוטש להיות עגול וחלק כדי להימנע מגרד פריטים. זה נוח לקחת ולחסוך מקום, ובטוח יותר להתקין אותה ליד המראה כדי לנצל סביר בחלל ובגובה המתאים לאחסון. אתה יכול לאחסן חפצים תלויים, לחסוך מקום רב יותר ולשמור על חייך לפי הסדר.אמנות ברזל נבחרת, יציבה ועמידה. מפרט : חומר : חלל מתכוון : כניסה לאחוז כלול : 1*הוצאת דקורטיבית יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתי קשר, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות ולתת לך תשובה מספקת. עיצוב חור תלוי נוח לתלייה ולתקן על הקיר. הקווים חלקים והצורה חכמה. מלוטש להיות עגול וחלק כדי להימנע מפריטים לשריטה.

המאפיינים הבסיסיים

material:
metal
Applicable space:
entrance
Package Include:
1*decorative hook:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
It is convenient to take and save space, and it is safer to install it next to the mirror to make reasonable use of the space and suitable height for storage. :

ההצעות הטובות ביותר