ווים קיר Bodingtai, ווים דבק עצמי, וו חובה כבד לשימוש חוזר של פלסטיק ללא עקבות ללא שריטות אטומות למים ועמידות בפני שמן למשרד לאחסון אמבטיה למטבח.
משופץ

ווים קיר Bodingtai, ווים דבק עצמי, וו חובה כבד לשימוש חוזר של פלסטיק ללא עקבות ללא שריטות אטומות למים ועמידות בפני שמן למשרד לאחסון אמבטיה למטבח.

ILS 7.99

במחסן.

★ קל להתקנה ולהסרה : אין כלים או קידוח דרושים, נגב וקיר יבש וקלף את הכיסוי החל מהבליטה, ואז לחץ על הוו על משטח חלק למשך דקות חומר : PVC, דבק מוצק סופר דבק סופר דבק, ABS. זה פריטים מסוכנים, כמו כוס זכוכית, סיר וכו '. אם אינך מרוצה מהווים במהלך 30 הימים הראשונים, אתה זכאי לבקש החזר או החלפה מלאה. גודל : 85 מ"מ (L) * 80 מ"מ (W). חומר : PVC, דבק מוצק סופר דבק סופר דבק, ABS. ★ ערבות שביעות רצון של 100% : 30 יום אחריות בחזרה. לרכוש ללא סיכון, מדוע לא לנסות. ★ יישום רחב : עובד על מגוון משטחים, כמו עץ, אריחים, קרמיקה, משטח מתכת ועוד, למעט קיר צבוע ונייר. חבילה של 10 חלקים. הימנע משימוש במשטח On Uneven, ככל שהקיר חלק יותר, כך התוצאות. אנא שימו לב שיש ארלים על קירות צבועים, אחרת זה עלול לפגוע בצבע שלכם. אין מקדחה ללא בורג ונזק ללא על הקיר. מפרט : צבע : משקל ברוטו שקוף : 65 גרם/0.14 קילוגרם חומר : גודל פלסטי עם מטלית רכה עם קלין ושמור עליו יבש לחלוטין. ★ ווים דבק חזקים : מוצק, אמין, אטום למים ועמיד בפני שמן, כבד יכול להעמיס על כוח משיכה גבוה, מידה רבה עד 13. חשוף את סרט המחסום בשכבה התחתונה. ★ חומר באיכות גבוהה : לוחית Base Plate עם וו פלסטיק מתרחב, שכבת מסטיק בעוצמה חזקה. חבילה של 10 חלקים. ארגן את המטבח, האמבטיה שלך, משרד סלון על ידי תליית כלי מטבח, מפתחות, תכשיטים, תיקים וכו ', הפוך את היופי הביתי שלך ונקי. ★ ערבות שביעות רצון של 100% : 30 יום אחריות בחזרה. ★ ווים דבק חזקים : מוצק, אמין, אטום למים ועמיד בפני שמן, כבד יכול להעמיס על כוח משיכה גבוה, מידה רבה עד 13. אם אינך מרוצה מהווים במהלך 30 הימים הראשונים, אתה זכאי לבקש החזר או החלפה מלאה. לא יישום קיר בטון בוץ, טפטים, בד או משטח לח לא אחיד. גודל : 85 מ"מ (L) * 80 מ"מ (W). אין צורך לפגוע בקיר על ידי אגרוף של Hole And אין עקבות עליו. משטחים בכוח אל התיקון מהשניים לחוץ, לחץ על כל אזור בחוזקה כדי לפנות את האוויר בכתם טלאי.

המאפיינים הבסיסיים

ההצעות הטובות ביותר

Quanjj 2PC
משופץ
Quanjj 2PC
במחסן.
ILS 59.50
דירוג לקוחות: