מודם וויי-פיי, נתב וויי-פיי נייד 4 גרם עם חריץ לכרטיס סים, מכשיר נקודה חמה 4 גרם, עד 10 משתמשים, מודם יו-אס-בי 4 גרם לטלפון, מחשב נייד, טאבלט, מחשב וטלוויזיה וכו'.
משופץ

מודם וויי-פיי, נתב וויי-פיי נייד 4 גרם עם חריץ לכרטיס סים, מכשיר נקודה חמה 4 גרם, עד 10 משתמשים, מודם יו-אס-בי 4 גרם לטלפון, מחשב נייד, טאבלט, מחשב וטלוויזיה וכו'.

ILS 13.66

במחסן.

אינטרנט אלחוטי : תומך 802 3 גרם שירותים : ב1. סוג : הכנס כרטיס סים. בטיחות גבוהה : נתב אלחוטי נייד זה עם הגנה מרובה מאמץ הצפנת וויי-פיי/וויי-פי-איי 2 כדי לספק אבטחה אמינה, תמיכה בבקרת נתונים. בטיחות גבוהה : נתב אלחוטי נייד זה עם הגנה מרובה מאמץ הצפנת וויי-פיי/וויי-פי-איי 2 כדי לספק אבטחה אמינה, תמיכה בבקרת נתונים. חיבור קל : נתב 4 גרם זה צריך להיות מוכנס רק עם כרטיס סים כדי לחפש ולהתחבר, להפעיל אוטומטית במהירות גבוהה 4 גרם. חיבור קל : יש להכניס נתב 4 גרם זה רק עם כרטיס סים כדי לחפש ולהתחבר, להפעיל אוטומטית מהירות גבוהה 4 גרם. גודל נייד : תכונות פלאג וויי-פיי זה בגודל קטן ונייד יכולות לספק אותות מהירים ויציבים. הכנסת כרטיס הסים לאחר הזזה והסר את הכיסוי האחורי, אנא עיין במדריך למשתמש לקבלת פרטים. סוג פריט : 4 גרם נתב אלחוטי.תקע ולשחק : זה 4 גרם יו אס בי מודם יכול להיות מופעל על ידי מכשירים עם יציאת יו אס בי, כגון טלפון מטען, מטען לרכב וכוח בנק. גודל נייד : תכונות פלאג וויי-פיי זה בגודל קטן ונייד יכולות לספק אותות מהירים ויציבים. עד 10 משתמשים : נתב אלחוטי 4 גרם זה תומך בעד 10 משתמשים, מתאים לטלפון, מחשב נייד, טאבלט, מחשב וטלוויזיה וכו'. חיבור קל : יש להכניס נתב 4 גרם זה רק עם כרטיס סים כדי לחפש ולהתחבר, להפעיל אוטומטית מהירות גבוהה 4 גרם. 4 גרם : ב1 / ב3 / ב5. תקע ולשחק : זה 4 גרם יו אס בי מודם יכול להיות מופעל על ידי מכשירים עם יציאת יו אס בי, כגון טלפון מטען, מטען לרכב וכוח בנק.

המאפיינים הבסיסיים

ההצעות הטובות ביותר