מכנסיים פרקיים קולבים חיסכון בחלל, מרובים מכנסיים קולבים לארון, קולבי ג'ין מחזיק צעיף ארון שטח חיסכון בתולבים, מכנסיים חותלות מתלה.
משופץ

מכנסיים פרקיים קולבים חיסכון בחלל, מרובים מכנסיים קולבים לארון, קולבי ג'ין מחזיק צעיף ארון שטח חיסכון בתולבים, מכנסיים חותלות מתלה.

ILS 91.40

במחסן.

גודל : 15 ניתן להשתמש בשתי תצורות הוק כדי לתלות את קולבי הג'ין לארון במגוון דרכים. הוו המסתובב של 360 מעלות מאפשר לך לקחת ולתלות מכנסיים בנוחות ויעילה יותר. עיצוב שכבת שכבון יכול לפתור בקלות את בעיית אחסון הבגדים. פני צינור האלומיניום חלק ולא יפגע בבגדים. 【רב פונקציונלי】 קולבי המכנסיים לא יכולים לשמש רק לתליית מכנסיים בגדלים שונים, אלא גם לשמש לצעיפים, קשרים, חגורות, מגבות וכו ' . Canters Canters חסכון בשטח】 גודל : 15. כלול : חבילה אחת. המכנסיים יכולים להיות מסווגים ולאחסנים באופן סביר על ידי מארגן מכנסיים זה לארון כדי למקסם את שטח האחסון של ארון הבגדים. 【העמסה קלה ופריקה של מכנסיים】 המרחק בין כל שכבה של מתלה המכנסיים הוא 2. המכנסיים יכולים להיות מסווגים ולאחסנים באופן סביר על ידי מארגן מכנסיים זה לארון כדי למקסם את שטח האחסון של ארון הבגדים. מתלה המכנסיים התלויים יכול לשמור על המכנסיים נקיים מקמטים ולמצוא את הבגדים שאתה רוצה מהר יותר. צינור האלומיניום המעובה בעל יכולת נשיאה חזקה ולא יעוות, המתאים לתליית מכנסיים כבדים. פני צינור האלומיניום חלק ולא יפגע בבגדים. עיצוב שכבה יכול לפתור בקלות את בעיית אחסון הבגדים.7 אינץ ', שהוא מספיק רחב בכדי לתלות בקלות אפילו מכנסי כותנה חורפיים כבדים. Canters Canters חסכון בשטח】 גודל : 15. עיצוב שכבה יכול לפתור בקלות את בעיית אחסון הבגדים. נושאת עומס : 30ib. חגורה של סיבים משני הצדדים מונעת את הבגדים להחליק מהצד ושומר על מתלה קולב המכנסיים מאוזן. הוו המסתובב של 360 מעלות מאפשר לך לקחת ולתלות מכנסיים בנוחות ויעילה יותר. חומר : צינור אלומיניום. 【העמסה קלה ופריקה של מכנסיים】 המרחק בין כל שכבה של מתלה המכנסיים הוא 2. עיצוב מתקפל נוח לנשיאה, המתאים לעסקים ולטיולים. 【ערבות לאחר המכירה】 אם יש בעיה במוצר, אנא צור איתנו קשר בכל עת. אנו נשיב ונספק את הפיתרון הטוב ביותר תוך 24 שעות. מתלה המכנסיים התלויים יכול לשמור על המכנסיים נקיים מקמטים ולמצוא את הבגדים שאתה רוצה מהר יותר., לעזור לך לחסוך מקום תוך שמירה על הבגדים שלך מסודרים. ניתן להשתמש בשתי תצורות הוק כדי לתלות את קולבי הג'ין לארון במגוון דרכים.

המאפיינים הבסיסיים

ההצעות הטובות ביותר