גלגלים מעולים של XZGDEN להזיז ריהוט 5 יחידות 2 גלגלים מסתובבים כיסא משרדים TPR גלגלים ביתי ריהוט, סיבוב 360 מעלות, קל להמיר לכל כיוון שאתה רוצה, לנוחיותך.
משופץ

גלגלים מעולים של XZGDEN להזיז ריהוט 5 יחידות 2 גלגלים מסתובבים כיסא משרדים TPR גלגלים ביתי ריהוט, סיבוב 360 מעלות, קל להמיר לכל כיוון שאתה רוצה, לנוחיותך.

ILS 69.70

במחסן.

805 G/ 28 זה כל כך פשוט! ונוכל לספק לכל לקוח יקר את ההוראה המקצועית באופן מקוון 24 שעות. קל לזוז ולהתגלגל, עובד בצורה מושלמת על שטיחים וכל רצפות קשות ללא רעש. גלגלי התגלגלות חלקה, נעים נוזלים לאורך כל המשטחים השטוחים מבלי ללעוס את הבטון במוסך שלך. האם אתה דוחף או סוחב את הציוד שלך ממקום למקום אל תפעיל לחץ על הגב וחסוך את האנרגיה שלך על ידי התקנת גלגלים כבדים חדשים אלה לציוד שלך, וצפה כמה קל וללא מאמץ אתה יכול לתמרן את הרהיטים או הציוד שלך לכיוון שלך מיקום רצוי. אידיאל למגוון עצום של שימושים מיישומים DIY ליישומים תעשייתיים (בית, בתי ספר וחנויות). אידיאל למגוון עצום של שימושים מיישומים DIY ליישומים תעשייתיים (בית, בתי ספר וחנויות). קל לזוז ולהתגלגל, עובד בצורה מושלמת על שטיחים וכל רצפות קשות ללא רעש. כל שעליך לעשות הוא ליצור איתנו קשר, ואנחנו נחזיר לך. גלגלי הגלגלים המסתובבים הללו עשויים מחומר PVC מעולה, יציב ועמיד לשירות ארוך -אורך. גלגלים כבדים : לכל גלגל יכולת עומס מקסימאלית של 132 קילוגרמים ויכול גם לעמוד בחשיפה לכימיקלים וממסים.גלגלי התגלגלות חלקה, נעים נוזלים לאורך כל המשטחים השטוחים מבלי ללעוס את הבטון במוסך שלך. קל לעלות, גלגלים אלה מבצעים אופטימיזציה ומשפרת את הרהיטים שלך, המספקים גלישה חלקה ושקטה.

המאפיינים הבסיסיים

Material:
TPR
Weight:
Approx.805g/ 28.4oz
Caster Dia.:
50mm/ 2in
Mounting height:
57mm/ 2.24in
Shank Dia.:
11mm/ 0.43in
Shank length:
22mm/ 0.87in
Load Capacity:
50~60Kg/ 110~132lbs
Package List:
5 Swivel Wheel:
MONEY BACK GUARANTEE:
All castor wheels sets are sold with a 100% money-back guarantee, just in case you're not happy with your purchase. Simply get in contact with us, and we shall refund you. It's so simple!And we could provide every precious customer the professional instruction online 24 hours.

ההצעות הטובות ביותר