מחזיק מגבות יד/טבעת מגבות - סמכו את SUS304 מוטת נירוסטה מוט מגבות, מוט מגבות, 9 אינץ 'קיר כבד קיר רכוב על קולב למגבות לחדר אמבטיה.
משופץ

מחזיק מגבות יד/טבעת מגבות - סמכו את SUS304 מוטת נירוסטה מוט מגבות, מוט מגבות, 9 אינץ 'קיר כבד קיר רכוב על קולב למגבות לחדר אמבטיה.

ILS 14.55

במחסן.

בסיס מרובע, יציב ועמיד עיצוב אופנתי יגרום לו להיראות כמו מותג חדש אפילו הרבה שנים אחר כך. אכפת לנו מכל פרטים, חלק הריתוך של המוצר מלוטש על ידי תהליכים מרובים, מה שהופך אותו לחלק וחלק לא יפגע בסחורה שלך. 【【Premium304 חומר עבה】 : מחזיק מגבת יד כבד מאוד 9 אינץ', הוא מייצר 304 ניקוי מוברש מפלדת נירוסטה, אף פעם לא חלודה. אז אנו מייחסים חשיבות רבה לאיכות כל מוצר, אנא היה סמוך ובטוח. אנא היה סמוך ובטוח להשאיר את המשימה לשדרג לנו את הבית, תופתע לטובה ומרוצה. מחזיק מגבת יד כבד מאוד 9 אינץ ', הוא גורם לניקל מוברש מפלדת נירוסטה של ​​304 ניקוי ניקל, אף פעם לא חלודה. תכנון קולב מגבות עם קיר בורג מוסתר גורם למוצר להיראות יפה ומודרני יותר, ברגי משושה מתחזקים כדי למנוע סיבוב. ⭐ 【גודל מושלם וקל להתקנה】 - 9 אינץ ', שהוא האורך המושלם למגבת, מראה קטן ויפה יגרום לחדר האמבטיה והמטבח שלך להיראות אלגנטי ומסודר יותר. כשאתה שוטף את הפנים שלך אבל לא מוצא את המגבת בשום מקום?. שביעות רצון לקוחות של 100% היא המטרה שלנו, המוצרים נבדקים בקפדנות פעמים רבות כדי להבטיח שאין בעיות איכות לפני שהם נמצאים בחנות. ⭐ 【לחץ על הוסף לעגלה עכשיו】】 - אנו מאמינים שהסיבה העיקרית לשמור על לקוחות היא תמיד איכותית ולא רק מחיר.מחזיק מגבת יד *1. אנו מספקים את כל אביזרי הברגים הדרושים להתקנה בחבילה, אין צורך לדאוג להתקנה, אנו ניתן לך מדריך להוראות להתקנה, אחרת אתה יכול לשלוח לנו דוא"ל לסרטון התקנה. סיפור מותג Tocten : אנחנו חברת חומרה מקצועית לחדר אמבטיה. כשאתה צריך לנגב את הידיים בדחיפות, אתה לא יכול למצוא מגבת שתעזור?. ⭐ 【חיבור עמיד וחלקה】 - השתמש בבסיס מרובע, עמיד יותר, יציב ואופנה. ⭐ 【חיבור עמיד וחלקה】 - השתמש בבסיס מרובע, עמיד יותר, יציב ואופנה. אכפת לנו מכל פרטים, חלק הריתוך של המוצר מלוטש על ידי תהליכים מרובים, מה שהופך אותו לחלק וחלק לא יפגע בסחורה שלך. קבוצה של כלי בורג הרכבה*1 (אין צורך לרכוש כלי התקנה נוספים). מלוטש בזהירות, מונע את ניק ומחובר בצורה חלקה בין העמודים. שביעות רצון לקוחות של 100% היא המטרה שלנו, המוצרים נבדקים בקפדנות פעמים רבות כדי להבטיח שאין בעיות איכות לפני שהם נמצאים בחנות. אז אנו מייחסים חשיבות רבה לאיכות כל מוצר, אנא היה סמוך ובטוח. מה שלקוחות דואגים זה מה שאכפת לנו ממנו! אנו תמיד מקפידים על העיקרון של הלקוח תחילה. וזה עיצוב אופנתי יגרום לו להיראות כמו מותג חדש אפילו הרבה שנים אחר כך.

המאפיינים הבסיסיים

ההצעות הטובות ביותר

Moen DN7708C
משופץ
Moen DN7708C
במחסן.
ILS 1.33
דירוג לקוחות: