אורח חיים חכם יותר טבעת טיפול מגנטית נחושת אלגנטית לגברים ונשים, דלקת מפרקים הקלה על מנהרה קרפלית - טבעת מגנטית לניקוז לימפה
משופץ

ILS 15.95

במחסן.

כל הטבעות שלנו נועדו להיראות נהדר על גברים ונשים כאחד (יוניסקס) ידיים ואצבעות : מיקוד ספציפית לכאבים ודלקת בפרק כף היד, היד, מפרק ומפרקים הנפוחים שלך באגודל ובאצבעות אחרות. רבים משתמשים גם בטבעת טיפול מגנטית טיפולית לניקוז לימפה. טיפול מגנטי יכול לעזור להפחית כאב, דלקת, עייפות ומתח שרירים. אם אתה לא מרוצה לחלוטין מהרכישה שלך, פשוט צור איתנו קשר ותמיד נעשה דברים נכון. טיפול מגנטי יכול לעזור להפחית כאב, דלקת, עייפות ומתח שרירים. סמוך ובטוח - אורח חיים חכם יותר הוא השם המהימן במוצרי טיפול מגנטי ברחבי העולם. משמש גם למרפק טניס, מרפק הגולף ושיפור זרימת הדם. בעבודת יד עם נחושת טהורה של 99. מגנטים של חוזק נוסף (3000 גאוס כל אחד, 4 סה"כ!) - הטבעות המגנטיות שלנו משתמשות במגנטים הניאודימיום האדמה החזקים ביותר הנדירים לתוצאות מקסימליות. אם אתה לא מרוצה לחלוטין מהרכישה שלך, פשוט צור איתנו קשר ותמיד נעשה דברים נכון. תיהנו מיתרונות מקסימליים של נחושת מוצקה. תיהנו מיתרונות מקסימליים של נחושת מוצקה. איכות פרימיום - גודל טבעת : 10. מאוד מסוגנן, אף אחד אפילו לא יחשוד שזה טיפולי!. איכות פרימיום - גודל טבעת : 10. ידיים ואצבעות : מיקוד ספציפית לכאבים ודלקת בפרק כף היד, היד, מפרק ומפרקים הנפוחים שלך באגודל ובאצבעות אחרות. מתנה מוכנה - טבעת מגנטית זו מגיעה בקופסת מתנה אלגנטית, עם כיס קטיפה רך לאחסון, מה שהופך אותה למתנה נהדרת לאדם אהוב או לחבר.

המאפיינים הבסיסיים

ההצעות הטובות ביותר