רצועת החלפה לצווארוני גרמין - 3/4 אינץ 'רחבים של כלבים אולטרה -אור -צווארון אלקטרוני לאילוף, נביחה, הלם, חשמל וצווארוני GPS - 28 אורך מתכוונן.
משופץ

רצועת החלפה לצווארוני גרמין - 3/4 אינץ 'רחבים של כלבים אולטרה -אור -צווארון אלקטרוני לאילוף, נביחה, הלם, חשמל וצווארוני GPS - 28 אורך מתכוונן.

ILS 20.99

במחסן.

החורים המרווחים הדוקים מאפשרים התאמת אבזם מאובטחת שלא תאפשר להחליק תיקון או החלף : צווארון רחב 3/4 אינץ 'זה הוא ההחלפה בגודל מושלם לרצועות צווארון אלקטרוני של דוגרה ומותגים גדולים אחרים. ניתן לחתוך את אורך 28 "עד 8". חומרת הניקל תכונות טבעת D לאבטחת רצועות ותגים. הגן ואבטח את החומרה שלך עם הטוב עבור כלבים קטנים, בינוניים וגדולים. הם צווארונים מושלמים לאימונים, נביחות, הלם, חשמל ו- GPS. לא משנה מה אתם צריכים, אנחנו כאן בשבילכם. הגן ואבטח את החומרה שלך עם הטוב עבור כלבים קטנים, בינוניים וגדולים. קבל את הטוב ביותר עבור הכלב שלך מ- Sparky Pet Co. רצועות צווארון מגארמין ומותגים גדולים אחרים. חיית מחמד חיית מחמד נוצצת חיות מחמד נוצצת חיית מחמד היא חברה אמריקאית והצווארונים שלנו מיוצרים ממש כאן בארצות הברית. הוא מתאים לכל מקום בין 8" ל 28 ". כבד : כל צווארון מיוצר כאן בארצות הברית בסטנדרטים הגבוהים ביותר. חומרת הניקל תכונות טבעת D לאבטחת רצועות ותגים. הבנייה שומרת על הגמישות המושלמת להתאמה נוחה . רצועות אלה נועדו להחליף רצועות צווארון אלקטרוני מ- Garmin וממותגים גדולים אחרים. אנו משתמשים בחומרת ניקל פרימיום עם טבעת D סופר מאובטחת עבה לרצועות ותגים. Sparky Pet מאפשר לך לבחור את הרצועה האהובה עליך ולשדרג את הצווארון שלך עם החלפה איכותית ביותר!. החורים המרווחים הדוקים מאפשרים התאמת אבזם מאובטחת שלא תאפשר להחליק. בסיס הניילון הכבד תומך במקלטים קטנים וגדולים. כבד : כל צווארון מיוצר כאן בארצות הברית בסטנדרטים הגבוהים ביותר. Sparky Pet מאפשר לך לבחור את הרצועה האהובה עליך ולשדרג את הצווארון שלך עם החלפה איכותית ביותר!. הבנייה שומרת על הגמישות המושלמת להתאמה נוחה . רצועות צווארון מגארמין ומותגים גדולים אחרים. הצווארונים המצוידים שלהם הם אטומים למים ובנויים אולטרה-לא-קופים כדי להמשיך לאן שנכשלו רצועות אחרות. הגן ואבטח את שלך חומרה עם הטוב ביותר. הם צווארונים מושלמים לאימונים, נביחות, הלם, חשמל ומכשירי GPS. הגן ואבטח את שלך חומרה עם הטוב ביותר. האורך של 28 "מתכוונן כך שתוכלו להתאים את הצווארון הזה לכלבים קטנים, בינוניים וגדולים. תמיד הטוב ביותר : קבלו צווארון אולטרה-קשוח אטום לריח אטום למים שנעשה כדי לעמוד בקצב הכלב שלכם ולתמוך במקלטים לנביחות, אימונים, הלם, חשמל וצווארוני GPS.

המאפיינים הבסיסיים

ההצעות הטובות ביותר